הקשר שבין שנת לילה לקריירה מצליחה

Depositphotos_150391898_S (1)

במקרים מסוימים, שנת לילה חשובה לא פחות מעבודת היום. מחקר שנערך לאחרונה הראה שאם אנשים ישנים שש שעות או פחות, זה יגרום להם להרגיש מאוד עצבניים למחרת בבוקר ומשפיע לרעה על הביצועים שלהם.

זה לא קל להשיג שמונה שעות שינה מושלמות בכל לילה כי זה דורש הרגלי שינה טובים ומספיק זמן לנוח כל יום. עם זאת, ישנן דרכים שיכולות לעזור לנו לקבל שינה איכותית מבלי להרוס את לוח הזמנים שלנו.

מחקר שפורסם ב-The Journal of Clinical Sleep Medicine מראה שככל שאדם ישן יותר זמן, כך גדל הסיכוי שהוא יצליח בחייו המקצועיים.

הסיבה לכך היא שכאשר אנו ישנים, המוח והגוף שלנו עובדים יחד כדי לשקם ולהחלים. זה עוזר לנו לטעון ולרענן כדי שנוכל לחזור בתחושת אנרגיה ומוכנים לקחת על עצמו את היום.

היתרונות של שינה ידועים ברבים, אבל ההשפעות החיוביות של שנת לילה טובה לא תמיד מובנות היטב.

מחקר שנערך לאחרונה בכתב העת Science Translational Medicine מצא שסטודנטים שישנו 10 שעות או יותר בכל לילה היו בסיכון נמוך עד 24% לדיכאון בהשוואה לאלה שישנו פחות שעות. המחקר מצא גם שכאשר התלמידים ישנו פחות משש שעות בלילה, הסיכון שלהם לדיכאון עלה ב-22%.

מחקרים מראים כי אלו שישנים פחות משש שעות ביום נוטים יותר לפתח בעיות בריאותיות ולהוריד פרודוקטיביות. זו אחת הסיבות הרבות שבגללן עלינו תמיד לתעדף את הבריאות והרווחה שלנו על פני העבודה.

הקשר הזה בין קריירה מצליחה למנוחת לילה טובה קיים מאז ומתמיד. כיום, אנו עדיין רואים שחברות ומעסיקים מתעדפים עבודה על פני שינה.

חשוב לנו לוודא שאנו ישנים את הכמות השעות הנכונה. אם לא, זה יכול להשפיע על מצב הרוח והפרודוקטיביות שלנו במקום העבודה.

מחקר של האקדמיה האמריקנית לרפואת שינה מצא שעובדים שמקבלים פחות משש שעות בלילה נוטים פי שניים להיות לא מרוצים מהעבודה שלהם. יתר על כן, יש להם גם סבירות גבוהה פי שניים לחוות שינויים משמעותיים במצב הרוח כולל עצבנות, עצבות ודיכאון.

שינה היא חיונית לבריאות שלך, אבל זה יכול להיות קשה להשיג את המנוחה שאתה צריך כשאתה מתרוצץ כל הזמן. כדי להילחם בבעיה זו, ישנם כיום מכשירים קלים לשימוש המספקים טכנולוגיה לביטול רעשים כדי שתוכל לישון בשקט.

שנת לילה עוזרת להגביר את יכולת הלמידה ושימור הזיכרון. זה גם מדכא את מסלול התגמול שמקדם התנהגויות מסוכנות כמו שימוש בסמים או התמכרות להימורים.

חוסר שינה יכול להוביל לבעיות נפשיות כמו דיכאון וחרדה שיכולים להשפיע רבות על ביצועי הקריירה של אדם.

כולנו יודעים שלילה טוב של מנוחה חשובה לפרודוקטיביות שלנו בעבודה. זה נותן לנו את הזמן להירגע ולהתחדש. עם זאת, זה לא רק הזמן שאנחנו צריכים לישון כדי להצליח, אלא גם כמה טוב אנחנו ישנים.

נראה כי חמש שעות שינה מזיקות לבריאות שלך, מכיוון שלאנשים עם רמת שינה זו היו רמות גבוהות יותר של קורטיזול בזרם הדם שלהם.

נראה שהשפעות קצרות טווח של חוסר שינה מהוות נזק רב, אך חשוב להבין את ההשפעות ארוכות הטווח. חוסר שינה עלול להגביר את הסיכון לסוכרת, מחלות לב ואפילו בעיות נפשיות כמו אלצהיימר ודיכאון.

עם לחץ העבודה הגובר, חשוב לישון טוב בלילה. מחקר שנערך לאחרונה מאשר שחוסר שינה יכול להשפיע על הצלחתך בחיים.

שינה מספקת יתרונות רגשיים וקוגניטיביים המאפשרים לך להיות פרודוקטיבי יותר בעבודה שלך. במילים אחרות, לאיכות השינה שלך יכולה להיות השפעה רבה על הביצועים שלך במהלך היום. אז אם אתה מתקשה לישון טוב בלילה, אולי כדאי לך לשקול כיצד זה יכול להשפיע על הקריירה או הביצועים בעבודה שלך.

הקשר בין קריירה מצליחה לשנת לילה טובה הוא די ברור – בלי לנוח מספיק, יהיה לך קשה להצליח ברמה.

על פי הסקר האחרון, רוב האנשים ישנים כ-7-8 שעות ביום. עם זאת, אנשים מסוימים יכולים לתפקד ללא כמות שינה זו ועדיין להצליח בקריירה שלהם.

לאנשים שמתפקדים היטב עם פחות שינה, חשוב שישמרו על הרגלים בריאים כמו פעילות גופנית ושינה מספקת. מומחים ממליצים לישון לפחות שבע שעות בכל לילה לבריאות וביצועים מיטביים.

היתרונות של שנת לילה טובה הם רבים. זה יכול לעזור לך לשמור על אורח חיים בריא, אבל זה גם הוכח כגורם לך להיות פרודוקטיבי יותר.

מחקר שנערך לאחרונה מצא שאנשים שישנים פרקי זמן ארוכים יותר נוטים להצליח יותר בקריירה שלהם.

כשזה מגיע לקשר בין קריירה מצליחה לשינה טובה, אין צורך בהנחות. אתה לא יכול להשהות את הקריירה שלך או לברוח מהאחריות שלך כי ישנת גרוע לילה אחד.

שנת לילה טובה עוזרת לאנשים להרגיש אנרגטיים יותר לאורך היום. זה גם עוזר להם ללמוד טוב יותר, לקלוט מידע בקלות רבה יותר ולשמור על מה שהם לומדים. כל אלה הם גורמים שתורמים לקריירה מצליחה.

למידע נוסף לחצו כאן.

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
השארת תגובה

גלילה לראש העמוד