כיצד פעילות גופנית תשמור עלייך מפני קמטים

נשים ספורט

פעילות גופנית תעזור לך להיראות צעירה יותר ותשפיע על מראה העור

כלל ידוע הוא בכל הקשור לענייני כושר: פעילות גופנית תורמת לחיזוק השרירים ומסייעת להשגת מראה פיזי מוצק וצעיר יותר. אבל נשים רבות אינן מודעות לעובדה, שספורט מסייע גם לשיפור מראה העור ולא רק לצמצום היקפים בגוף. למעשה, נשים שמקפידות להיות פעילות ולבצע אימונים שונים – מכל מיני סוגים – נהנות ממראה עור רענן יותר ואפילו מצליחות להילחם בקמטים בהצלחה ו"לדחות" את הופעתם עד לגיל מבוגר יחסית. 

איזו פעילות גופנית יכולה לעזור למראה עור צעיר יותר?

זה לא משנה אם את מעדיפות לרכב על קורקינט חשמלי או לשחק כדורסל: כל הזזה של הגוף היא חשובה מאוד ותורמת לזרימה בריאה של הדם. עם זאת, ברור שאימונים מאומצים יותר, יהיו גם יותר יעילים והאפקט שלהם על מראה הגוף יהיה ניכר לעין. תוכלו להרגיש את ההבדל בעצימות בעצמכן, באמצעות ההשפעה הפיזית של האימון על התחושות שלכן, למשל רמת ההזעה, הדופק שעולה וגם העייפות שאחרי.

מראה עור צעיר מושפע מאוד מזרימת דם, כמו גם מתנועת הלימפה לאורך כל הגוף. מיצוי הפוטנציאל הוא מאוד אינדבדואלי ולכן עבור מישהי מסוימת – גם פעילות מתונה יותר, תשיג את האפקט הרצוי ואצל מישהי אחרת יהיה צורך באימון אינטנסיבי. בדיוק בגלל זה, כדאי לכל אישה להכיר את היכולות שלה ולהבין באיזה שלב ההתעמלות הופכה מיעילה למתישה ולא לחצות יותר מדי את ה"קו הזה". המטרה היא להזרים את הדם בגוף, לעורר את בלוטות הלימפה, "לעזור" לגוף להעביר חמצן, ויטמינים ומינרלים. אלו יעזרו לכן להרגיש טוב יותר לאורך זמן וכמובן גם "יצעירו" את מראה עור הפנים שלכן.

ספורט הוא המנתח הפלסטי הטבעי של כל אישה

פעילות ספורטיבי תצריך מכן זמן ומאמץ, על כך אי אפשר לערער ולכן, כדי להשיג תוצאות אמיתיות שייראו לעין, לוח הזמנים שלכן יהיה חייב לכלול בתוכו אימונים קבועים. ההתמדה איננה פשוטה לאף אחת אבל רק בדרך הזו ניתן יהיה לקטוף את הפירות האמיתיים של הספורט: אפשר יהיה, לאחר הפיכת ההתעמלות להרגל, "להשתמש" בה ממש כמו בשירותיו של מנתח פלסטי, רק טבעי ובריא יותר.

מיקוד האימונים בחלקים שמבחינתכן זקוקים לשדרוג וחיטוב, למשל שרירי הירכיים או הבטן, יעשה פעולה כפולה כאשר תשיגו את השינוי הרצוי באזורים הרלוונטים – ובו בעת תעניקו את הסיוע החשוב של הספורט לגופכן, כדי שיבצע את הפעילויות הפיזיות הפנימיות שאתן רוצות לעורר בתוכו.

מתקשות להתמיד? נסו לגוון באימונים שלכן

הדרך הטובה ביותר להפוך את האימונים להרגל היא הנאה, כאשר את הרגש הזה תצליחו להרגיש אם תגיעו לאיזון המיוחל בין מאמץ לבין תחושות נעימות שיתעוררו, בזמן האימון וגם אחריו. אם אתן מתקשות למצוא את הספורט שיעשה לכן טוב, מומלץ לנסות אימונים שונים וסוגי ספורט מגוונים. בסופו של דבר, משהו יגרום לכן להרגיש ש"זה זה" וכך תצליחו לשלב בהצלחה את הפעילות הגופנית בחייכן.

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
השארת תגובה

גלילה לראש העמוד